Directo Última hora del temporal: Valencia suspende todas las clases martes y miércoles
Héctor, Nacho i Pere Roc II, campions. FPV

Premi a l'efectivitat en el Trofeu Mestres Caixa Popular

Pere Roc II, Nacho i Héctor superen 60-45 Marc, Salva i Tomàs II en una partida marcada per l'arrancada dels guanyadors, del 25-15 baix al 40-25

Redacció

Sábado, 21 de diciembre 2024, 22:10

Els Mestres de l'escala i corda són Pere Roc II, Nacho i Héctor. El trio, ahir de roig, es va imposar 60-45 a ... Marc, Salva i Tomàs II en una partida que va començar blava, amb la bona eixida al trinquet del trio de Marc (25-15), i es va anar enrogint a poc a poc fins al 40-25 de Pere Roc II I els seus. Després, els campions sols hagueren d'administrar l'avantatge i l'ansietat dels rivals.

Publicidad

Els cinc jocs seguits ja varen ser una llosa massa pesada per als blaus, que varen acusar certa falta d'efectivitat en els moments decisius. Quan varen reaccionar, de la mà, sobretot, de Tomàs II, era massa tard. Pere Roc II, Nacho i Héctor tenien la situació controlada i, deixant-s'ho tot en una final de pràcticament dos hores de joc, varen tancar la victòria per un ajustat 60-45.

Pelayo, seu de la final, va registrar bon ambient i els aficionats i aficionades varen disfrutar amb un bon grapat de quinzes de qualitat. Especialment aplaudides foren algunes accions de Nacho, que ha reaparegut en este torneig després de pràcticament sis mesos de baixa i ho ha fet a gran nivell. El de Beniparrell caminava dolorit cap a l'entrega de trofeus, ja que acusa, i molt, la falta de ritme. Després, reconeixia que encara ha de millorar.

Però algunes jugades seues, igual que l'entrega de Tomàs II al final, tractant d'encapçalar la remuntada del seu equip, varen ser els moments més destacats de la final. Una cita decidida, entre altres coses, per la falta d'efectivitat dels Blaus, que varen desperdiciar fins a onze pilotes de val, la majoria d'elles, des del dau.

Publicidad

Varen entregar els trofeus a campions i subcampions el director de Responsabilitat Social Corporativa de Caixa Popular, Paco Alós, el responsable de pilota valenciana de la Generalitat i expilotari, Tino Bendicho, i el vicepresident de la Federació de Pilota Valenciana, Jesús Fontestad.

Mestres de raspall femení

El trinquet de Castelló acull hui (16.30 hores) la segona semifinal del Trofeu Mestres Vito de raspall femení, partida que disputaran Irene, Júlia i Isabel contra Clara, Amparo i Myriam. Les guanyadores s'enfrontaran en la final, programada per al dissabte, dia 28, a Pelayo, a Ana, Anabel i Marina, que varen guanyar la primera semifinal contra Erika, Mar i Fanni 25-10.

Publicidad

La jove Clara, gran sorpresa de la passada Copa Caixa Popular, afronta ara un Trofeu Mestres Vito amb la companyia de la mitgera de referència, l'esquerrana Amparo, i Myriam a la punta, contra un trio poderós com el d'Irene, Júlia i Isabel. El trinquet de Castelló és descobert i d'unes dimensions més bé reduïdes, molt jugador i on la treta pot ser decisiva.

Trofeu Nadal a Benidorm

Francés, Héctor i Monrabal disputen hui a Benidorm la primera semifinal del Trofeu de Nadal - Memorial Vicent Pérez Devesa contra Salva Palau, Pere i Bueno. La partida començarà a les 11.30 hores i obri un dels tornejos clàssics de l'escala i corda, que arriba enguany a la seua 35 edició. La segona semifinal està programa per al pròxim dijous, dia 26, a les 16.45 hores, amb Pere Roc II, Tomàs i Jesús contra Puchol II, Javi i Carlos, mentres que la final tindrà lloc el diumenge, 29 de desembre, a les 11.30 hores.

Este contenido es exclusivo para suscriptores

Suscríbete a Las Provincias: 3 meses por 1€

Publicidad