R. D.
Viernes, 1 de marzo 2024, 13:15
Aquest dijous va tindre lloc a l'espai 'Ámbito Cultural' del centre comercial El Corte Inglés del carrer Colón de València la presentació del 49 ... Campionat Autonòmic de Galotxa Gran Premi El Corte Inglés 2024, davant un nombrós públic format per jugadors, jugadores i representants dels clubs i equips que prendran part en aquesta nova edició del campionat amb més solera dels que es celebren en el nostre esport.
Publicidad
Per a l'edició d'enguany s'han inscrit un total de 172 equips de 42 clubs en les categories Primera, Segona, Tercera i Quarta de carrer i trinquet, Curtes A, B i categoria femenina i les categories escolars Juvenil, Cadet, Infantil, Aleví i Benjamí.
Els clubs participants són Albalat dels Sorells, Alberic, Albuixech, Alfara del Patriarca, Alginet, Almassora, Almenara, La Baronia, Beniparrell, Bonrepòs i Mirambell, Borbotó, Borriol, Castelló, Faura, Foios, Godella, Godelleta, Guadassuar, Llíria, Manises, Marquesat, Massalfassar, Massamagrell, Meliana, Moixent, Moncada, Montserrat, Nàquera, Onda, Petrés, la Pobla de Vallbona, el Puig, Quart de Poblet, Quart de les Valls, Riba-roja, Sueca – Xúquer, Tavernes Blanques, Torrent, Campanar, Pelayo, Vinalesa i Xilxes.
Destaca el club de Meliana, amb 19 equips participants, sent l'entitat amb major número de formacions, per davant de les 10 de Montserrat i les 9 de Marquesat.
L'acte de presentació va comptar també amb la presència del Director Regional de Comunicació, Sostenibilitat y Relacions Institucionals d'El Corte Inglés, Pau Pérez Rico; el president de la Federació de PIlota Valenciana, Vicent Molines; el vicepresident de l'Àrea de Galotxa de la FPV, Juanba Camarelles: i el coordinador de pilota de la Generalitat Valenciana, Tino Bendicho.
Publicidad
Per a Pau Pérez Rico, «La presentació del trofeu El Corte Inglés d'alegria és personalment un motiu d'alegria cada mes de febrer. És el patrocini més antic de la nostra empresa en tota Espanya, el que suposa que l'aliança d'El Corte Inglés amb la Federació és tot un èxit. L'any que ve tenim un compromís amb la modalitat i celebrarem el 50 aniversari d'una manera molt especial».
Vicent Molines va voler «agrair a l'Àrea de galotxa el treball que s'està fent. Enguany el Trofeu El Corte Inglés compta amb 8 equips en la màxima categoria, i a més encetarem a l'estiu una nova competició, l'Open de Galotxa. Hem aconseguit crear una marca entre tots els jugadors de galotxa, la marca del Corte Inglés«.
Publicidad
En paraules de Juanba Camarelles, «és important destacar no només als jugadors de màxima categoria sinó a tots els xiquets i xiquetes de categoria escolar, el que denota que aquest campionat de galotxa és un esport de present i amb molt de camí per fer».
Per a tancar, Tino Bendicho va destacar que «parlar de galotxa i d'aquest campionat és parlar dels arrels, del poble. Vaig començar a jugar el Trofeu El Corte Inglés en una època daurada per a la galotxa en Foios, en Sollana... Hui és una alegria veure com participen en aquest campionat més de 500 jugadors, és la consagració del Trofeu El Corte Inglés».
Publicidad
La competició arrancarà el 23 de març. Montserrat serà l'escenari de les finals de Carrer i Torrent de les de trinquet el cap de setmana del 13 i 14 de juliol.
Suscríbete a Las Provincias: 3 meses por 1€
¿Ya eres suscriptor? Inicia sesión
Te puede interesar
Rescatados ilesos dos montañeros tras pasar la noche a la intemperie en Gredos
El Norte de Castilla
Publicidad
Utilizamos “cookies” propias y de terceros para elaborar información estadística y mostrarle publicidad, contenidos y servicios personalizados a través del análisis de su navegación.
Si continúa navegando acepta su uso. ¿Permites el uso de tus datos privados de navegación en este sitio web?. Más información y cambio de configuración.